Raymarine lanserer ny kampanje «For seilere, av seilere»

Raymarine lanserer ny kampanje «For seilere, av seilere»

bak kampanjen ligger det lidenskap, kunnskap og seileerfaring

tirsdag - 18 juli 2023

«For seilere, av seilere» er en ny kampanje fra Raymarine, som utforsker historiene og seilerekspertisen som har bidratt til suksessen til merkets markedsledende elektroniske produkter. 

Historien til Raymarine strekker seg over flere tiår, og vi har hele veien ligget i bresjen innen seilteknologi, flyttet grenser og gitt seilere i hele verden gode verktøy. 

I årenes løp har Raymarine knyttet sterke bånd med seilere av alle slag, fra fritidsseilere til profesjonelle regattaseilere. Vårt engasjement for kvalitet og pålitelighet har fått utallige seilere til å stole på at Raymarine-produkter kan navigere trygt og takle alle forhold. 

Denne nye kampanjen feirer ikke bare styrken i teamet, omfattende erfaring, dyptgående kunnskap og sterke lidenskap, men dekker også hele spekteret av personligheten bak varemerket. 

Serien, som kan sees i sin helhet på Raymarines nye nettsted, presenterer blant annet disse personene:

Will Sayer, produktdirektør: Man kan trygt si at Will er utrolig lidenskapelig til seiling. Fra tidlige start med seiling på nordkysten av Nordfolk i sommerferiene til å vinne soloklassen i OSTAR-regattaen og tomannsklassen i Fastnet. Erfaringen og interessen hans omfatter flere typer vannsport, inkludert joller, regattaer og cruising med yachter, kitesurfing, wingsurfing, RIB-er, paddleboard og kajakk. 

Kaelig Le Corre, OEM-salgssjef i Frankrike: Kaelig ble født ved kysten i Bretagne og vokste opp ved havet. Som mange andre seilere startet han med Optimist-jolle, men har videreutviklet seg til å bli baugmann og en del av vinnermannskapet for alle de store regattaene i det franske middelhavsområdet: Giraglia Rolex Cup, SNIM-regattaen og Voile de Saint Tropez. 

Marie-Claire Sothcott, global produktsjef: Marie-Claire startet med seiling som fritidsaktivitet etter mange år i motorbåt. Til å begynne med ble hun med vennene sine som besetningsmedlem på en 81-fots yacht, og senere deltok hun i nasjonale konkurranser på universitetsnivå, regattaer under Cowes Week og Victory-klassen i Portsmouth. Nå konkurrerer hun regelmessig i klassen. 

Hans Christian Grande, key account manager i Norge: Hans Christian ble presentert for seiling som barn, da han fikk den første båten sin, en optimistjolle i tre. Han falt pladask for sporten og begynte med konkurranseseiling med Matchracing og Melges 24 før han gikk videre til større klasser og IRC-regattaer, inkludert Farr40-flåten, både på nasjonalt og internasjonalt nivå. Nå for tiden liker Hans-Christian å bruke tid på sin Grand Soleil 39 «Forza», som han har hatt siden 2012. 

Andy King, VP for salg i EMEA og APAC: Andy er en ivrig seiler som bruker helgene til å seile langs sørkysten og på den andre siden av Den engelske kanal, i Frankrike og rundt Kanaløyene. Kjærligheten hans til hobbyen skyldes like mye det kameratskapet han opplever blant andre seilere, som muligheten til virkelig å forstå hvordan Raymarine-produkter kan dekke behovene til folk på sjøen. 

Klikk her for å lese hele serien.