Garanti-reparasjon og service

Product Range

Service og reparasjon på ditt Raymarine produkt under garantiperioden

Med forbehold om vilkår, betingelser, begrensninger og unntak i Verdensgarantien, garanteres alle RAYMARINE produkter å være fri for defekter på deler og utførelse i to (2) år fra første kjøpsdato (Standard Begrenset Garanti). I denne perioden vil RAYMARINE enten, ut fra egen vurdering, reparere eller erstatte et produkt som ikke fungerer under normal bruk. Garantien dekker første kjøper.

 

I garantiperioden - for original kunde - vil Raymarine enten reparere eller bytte et produkt som feiler under normal bruk. Hvorvidt produktet byttes eller repareres vil være en vurdering og avgjørelse som kun foretas av RAYMARINE.

 

Dersom ditt produkt er dekket av garantien vil RAYMARINE dekke deler og arbeid ihht garantibetingelsene. Transportkostnader ved innsending til reparasjon/service dekkes ikke av RAYMARINE.  

 

Se detaljerte garantibetingelser

 

Hvordan gå frem og hvem kontakter du

Primært går all service og reparasjon gjennom våre serviceforhandlere, finn din nærmeste Raymarine serviceforhandler.

Våre serviceforhandlere vil både kunne bistå med service om bord og service/reparasjon på eget verksted. I tillegg til vårt nettverk av serviceforhandlere er det også mulig å ta kontakt med et av våre Raymarine serviceverksteder:

 

 

Raymarine serviceverksted

  Service/rep. av
 Raymarine serviceverksted Sandnes, EVO Marine AS Online serviceskjema  Alle Raymarine produkter
 Raymarine serviceverksted Tønsberg, Serco AS Link til hjemmeside  Plottere, autopiloter, ekkolodd

 

 

 

space

 

Garantiopsjoner

 

Avhengig av produkt, alder og installasjon vil det være ulike muligheter for hvordan en garantireparasjon utføres. Dersom du er usikker på hvilke muligheter som gjelder i ditt tilfelle, ta kontakt med din lokale Raymarine forhandler eller Raymarine Norge AS.